Sen bloggning

Bloggar sent idag och bloggade inte igår, ber så hemskt mycket om ursäkt!
Akilles stog igår och idag för jag har verkligen inte orkat, och det är inte att jag är lat eller så,
men jag har verkligen inte orkat!
jag har istället pluggat till so provet imorrn, om tingsrätt och sånt, går säkert jättebra ...
förövrigt inte så mycket. Akilles mår bra och jag mår bra :)
och imorgon ska jag till tandläkaren -.- och till Akilles, OCH på sång, hur hinner jag med allt? :o
ska dra ut en tand tills jag får tandställning, och när jag har dratt ut den, så väntar 3 till små rackare som ska ut ;)
jag kommer säkert bli så fiiiin!
jaja, imorgon ska jag ialla fall rida, det är ju hoppträning på söndag :)
och den 27e ska jag träna för Peter Eriksson igen :D då kommer det nog en liten film :)
men nu måste jag sova, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0