Sitter och smaskar på en mango :)

Som jag såg så har inte linnéa längre internet men såklart kommer jag blogga lite åt henne sen så ska jag uppdatera så mycket jag kan !

Idag har iaf jag varit duktig , cyklade ut med min lillebror ut till stallet för han rider ju ridlektion idag och där träffade jag linnéa och vi red ut lite barbacka båda 2 på henne , de gick faktiskt  jättebra vi trilla inte av iallafall ! vi travade bara små sträckor men de mesta skrittade vi :) sen så galoppera linnéa henne lite i ridhuset . Sen cykla jag hem med min lillebror igen och väl hemma bytte jag om till träningskläder och gick ut och sprang en runda i spåret 2.5 km nu i början är inte dåligt utav en som inte sprungit sen i somras ganska stolt över mejj själv ! :D
Så nu ska jag fortsätta att smaska i mejj min mango och lägga upp videon+bilder från idag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0