Skara Ridsport

Snart åker jag mamma och mormor iväg till Skara Ridsport. Jag försöka hitta några ridbyxor och kanske någon KL tröja, men vi får helt enklet se vad som finns och om jag hittar något.
Sen åker jag till stallet sen efter det, blir att skritta ut barbacka en liten runda i skogen. Ska även ladda över lite bilder till datorn så får ni litte nya bilder sen i kväll.
Kanske blir en liten bildbomb med failbilder om ni vill.

Idag eller imorgon kommer bloggen ändras lite. Samma design men det kommer komma en ny header så småningom men det andra är helt nytt för er läsare och hoppas att ni tycker om det :)
Ni har faktisk lite att säga till om där också !

Men iallafall så ska jag gå nu men vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0