Solen

Kan säga att jag är just nu mega trött och sitter och halv sover framför datorn.
Jag skulle sätta på tv förut men tror ni inte att tv jäveln inte visar någon bild bara ljud!!!?
Fan vad sur jag blev då, så gick och la mig igen i sängen.
Idag åker jag till stallet vid typ 1 och rider och fixar allt innan jag släpper in dom. Ídag är det ju väldigt fint väder skulle egentligen vilja att någon kunde följa med och ta kort men det blir nog inte så faktiskt. Ska rida ute idag med eftersom det är så fint väder vill man inte vara i ett ridhus som är typo 30 grader varmt och i paddocken får vi inte rida i eftersom det dammar så mycket. Så det blir kanske en tur på E20 slingan fast åt andra hållet idag :)

Ska gå och käka frukost men bloggar mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0