sommarsol och häftig pool

Godförmiddag och till er som nyss vaknat godmorgon , Idag ska jag försöka ta mej an städningeni rummet hade jag tänkt för just nu ser de förjävligt ut ! Och har ju en del hästgrejjer här hemma som jag ska försöka ta med mejj till stallet senare idag . Sen efter städningen och att jag fixxat mejj lite ska ja ta med mejj min yngsta lillasyster ner till lekparken och leka :D haha ja känner mejj ganska hjälpsam idag faktiskt , .
Till stallet ska jag försöka åka lite tidigare än vanligt för att försäkra mejj om att min häst inte ser helt förjävlig ut ! vilket kan vara en ganska så stor chans att hon gör men aja  isf får jag ta och spola av henne lite igen :) Idag blir de dressyr vilket är bra så jag hinner få ihop henne på ett bra sätt för kommande majtävlingar och lite annat :) sen har ja en och en annan sak att berätta för er fast den är mest rolig för mejj men de tar jag inte nu för nu ska städningen ta fart !
liten provsmakning eller vad de heter från igår filmerna och resten av bilderna kommer upp ngn gång under dagen !



Kommentarer
Postat av: Nicholai von Benzon Hollesen

Snygg blogg!

Tack för din kommentar!:)

Kram Nicke

ps gå gärna in ikväll o var med o tävla på min blogg!

2011-04-19 @ 20:17:03
URL: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0