Superdag!

hoppträningen gick verkligen över förväntan! han var så himla duktig!
visst, han hoppade kanske inte som en gud men han är ju ung.
jag klanatade till mig några gånger och glömde att rida, så det blev två stopp.
men allt är väl bättre om man jämför med sist, det var verkligen ingen bra dag.
men om jag rider såhär på fredag så går det förhoppningsvis vägen! men vi får väl se.
och på torsdag kommer kanske Akilles förra ägare hit.
det blir nog kul för dom att se hur mycket vi har utvecklats tillsammans på bara några månader!
blev förresten en filmsnutt från träningen, men eftersom det inte gick att få in den i datan så länkar jag den.
känns skönt med en dag som började bra och som antagligen slutar bra också, med en tjejkväll!
ni får ha det bra denna underbara dag, det ska ialla fall jag ha!
filmen: http://www.youtube.com/user/juliawadebeck?blend=1&ob=5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0