Teater

Kom hem för inte så länge sen , rätt seg dag idag faktiskt nu i slutet så drog vi över 2 timmar eftersom vi skulle se en teater som studenterna på estet fixxat R o m e o & J u l i a  den kunde varit något kortare på slutet blev de bara för mycket och långtråkigt :( Så nu hoppas jag att vi får kompesation för detta !


Annars så ska jag snart fixa mejj iordning för att sedan cykla iväg till stallet men inte riktigt än ;) antagligen så ska ''mina barn'' få galoppera idag igen så antagligen kan jag förbereda mejj för ett fyspass ! haha !
Ikväll så är de hoppning som gäller och jag hoppas vädret är på min sida så vi kan vara ute och hoppa ! skulle vart mycket roligare båfe för oss och hästarna ,men nu ska jag fortsätta göra mejj iordning vi hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0