Strömshoooolm !

Asså pluggandet går inte så bra , är så mycket att ta in + att ja inte fattar vad ja skrivit ;o haha inte så bra ne ;)
 
men satt och tänkte vad jag skulle göra i helgen och ja kommer ju tillbringa helgen på Strömsholm ! de är något jag ser fram emot riktigt mycket ! de är ju oxå den sista omgången av kursen vilket är jätteskönt ! för orkar inte mer utav de nu ;) Och då ska jag ha med mejj kameran fullladdad ! så hoppas jag att de blir massa foton !
Ska ta med mejj datorn och se om jag kan koppla upp mejj på deras internet och uppdatera er därifrån annars har ni ju julia Linnéa har inget internet än tror jag , men för säkerhets skull ska jag förbereda lite tidinställda . Fast jag åker ju 18.40 imorgon så hinner uppdatera lite innan jag åker !

Ne om man skulle ta och ta tag i sitt liv och släppa plugget en stund och gå ut och gå en sväng ;) men vi hörs snart igen !



Kommentarer
Postat av: julia hallgren

vad ska ni göra i strömsholm? du kanske träffar min morfar för han är chef över hela strömsholm (: ha det så bra jag ska bara säga att det är jättekul att vara där (: <333 julia hallgren kram på deej <33

2011-04-15 @ 10:43:09
URL: http://haastryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0