En så himla bra dag idag ! :)

Nu är jag tillbaka igen ! Ska berätt lite om dagen nudå ,

Kom dit vid kvart över 10 ungefär och möttes av en alldeles bajsig häst skojjar inte halva ansiktet hade hon legat i bajs + halsen så de var bara att börja skura men som tur var så försvann de så hon blev vit igen !
Eftersom de var miniclearound oxå så fick vi vänta ett antal timmar men jag startade runt ett halv 2 och hon kändes verkligen jättebra idag hon var jätterolig att sitta på mjuk och följsam pigg men ändå inte för pigg utan helt lagom ! Jag hoppade fram lite i paddocken och red fram henne där så tog bara ett skutt på varje hinder vid framhoppningen , de behövdes inte så mycket mer för hon hoppade redan så bra så de var ju ingen vits med att trötta ut henne på sådant !
Väl inne på banan blev hon en helt annan häst inte dåligare utan nästan bättre , första rundan när jag kom in blev hon lite spänd och förstod inte riktigt va de va för ngt på banan , kan ju passa på att säga att de va första gången för henne så hindren var ju nya för henne oxå ;) Men de slutade bra hon hade inga problem med att hoppa dom lite merr läskiga hindren , den sista rundan gick oxå super ! hon blev jättepigg och tyckte de va jättekul verkligen och ville hoppa mer ! haha gulligt när dom blir sånna ! Så dagen resulterade 2 felfria rundor på världens Bästa häst !! :D:D




De gick inte lägga upp dom andra , ni får se dom när datan är på min sida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0