Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

jag är helt sluut, trött och mina ögon orkar knappt vara öppna mer. Men tänkte slänga in ett inlägg ändå.
Jag bloggar inget mer idag, men imorgon kommer bilderna från igår (amanda har inte lagt ut dom än på fb) och även ridpassen kommer ut imorgon både från igår och idag. Sen kommer första Luckan imorgon med :D

Ska göra tidinställda till helgen också, är hos pappa denna helgen. det ska bli skönt att komma hem till min stoooora säng och bara va. Inte ha någon som pratar heela tiden och så. Ska ta sovmorgon också på lördag hade jag tänkt!

men nu ska jag dra mig mot min säng och sätta på en film tror jag om jag inte hittar något bra på tv :)

Ha det jätte bra alla underbara läsare, vänta er uppdatering från min sida imorgon. JAG LOVAR

charmig ponny jag har :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0