EN RIKTIG HÄSTDAG

hejjsan hann tyvärr inte blogga när jag kom hem så får göra det nudå ;)
men iaf så var jag ju i stallet i hassle hela förmiddagen och hjälpte till och det gick bra faktiskt men träningsvärk imorgon lär det nog bli !
sen efter mockningen och allt fixade vi iordning hästarna och idag blev det Russen och Lillemann Viras och Smulans barn. det gick faktiskt riktigt bra över min förväntan iaf ! och tur i oturen så fick vi det dåliga vädret med oss och det började ösregna när vi gick ut men trots det så gick det bra , trodde nästan dom skulle vara mer stolliga än vad dom var !
dom har blivit så duktiga så ! och lite jämfota hopp blev det från lillemann då och då fast det var rätt kul om man säger så ;)
sen så åkte jag till LM och fixade henne tills imorgon skönt att ha henne duschad och klar så man slipper det imorgon ! ska bara göra lite småsaker. och startar 5a så runt 11 12 ngn gång as sköönt att inte starta först på morgonen !
// ELIN

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej!

jag har precis startat min "nya" blogg och den ska handla om mig om min medryttar häst. MEN jag hade även tänkt att ha lite gäst bloggare. så jag tänkte fråga er om ni skulle vilja gästblogga på min blogg? ni får gärna höra av dig till mig på bloggen!

tack. :D

(om du inte vill kan du bara skita i kommentaren..)

2011-12-04 @ 20:44:40
URL: http://hhannamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0