hatar det här

Jag hade tänkt att blogga igår men det kom en sak i vägen. Natten till söndag så hade jag ca 40graders feber, frös, var varm, drömde knasiga saker och kunde knappt sova. Sen när jag vaknade på morgonen runt halv9 var jag helt konstig och skräckslagen och grät och allt möjligt.
Mamma kollade om jag hade feber och jag hade 38,8. inte bra, jag hatar at vara sjuk verkligen!
Jag blev tvungen att stanna hemma idag med och på morgonen hade jag lite feber men hoppas att den är borta nu! Jag mår bättre men har så himla ont i halsen och kan knappt äta eller dricka.

Men iallafall så ska jag försöka blogga lite idag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

super kul att ni väll gäst blogga hos mig en dag! :)

hade ni kanske kunnat maila mig på [email protected] så jag kan ge lösen och så? vill inte ge ut den som en kommentar, och det kanske ni förstår. :P

2011-12-05 @ 17:45:55
URL: http://hhannamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0