HEMMA FRÅN GBG

tjenaaare ! nu är jag äntligen hemma igen har egentligen varit det ett tag men gjort massa annat, men iaf jag hade tänkt lägga upp allt som jag inhandlat idag så får ni se, blev allt en hel del bra fynd om jag får säga det själv ;) !
men kan ju berätta vad vi har gjort iaf.
när vi kom till GBG gjorde vi inte så mycket gick till lägenheten och packade upp lite och fixade iordning oss för att sedan åka ner till centrum och kika i lite affärer :D men vi köpte inget båda var helt utslagna så ingen hade egentligen lust att shoppa då så vi kolla vad man skulle kunna köpa. sen så nästa dag igår alltså blev det massa mer shopping i stort sett hela dagen faktiskt och på kvällen visste vi inte riktgit vad vi skulle hitta på så vi letade rätt på ett solarium som vi sedan gick till (y) och idag har det bara varit lite chiilldag och strosa runt för att se om man hittade ngt mer typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0