julkalender ? :)

Nu när jag är halvsjuk (mår lite bättre varje dag, men inte helt bra än) så rider jag inget. kanske skrittar lite på honom då jag inte orkar rida. Men han vilar inte han skrittas varje dag nu iallafall. Ska nog försöka trava en bit på honom faktiskt imorgon.
Har ju inget roligt att skriva om mer än att jag skrittar honom varje dag.

Så jag hade tänkt kolla med er om 2 saker :D

Vad vill ni läsa? :)
Vill ni att jag fixar en julkalender på bloggen där jag visar fram våra läsares bloggar, fixar gästbloggare, tipsar er om saker och tävlingar. Skulle det vara roligt? :)

Kommentera på nu, vill ju göra bloggen så bra som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna & Rebecka

Vi har faktiskt en julkalender och det verkar ganska uppskattat av våra läsare.. Så om du har tid och lust så skulle det kanske sitta fint ;)

2011-12-06 @ 19:25:13
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0