kör en likadan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Massor! som till exempel bakåtvolt från hästen

Höll du några av dina nyårslöften? nej tyvärr , hade godisförbud men det sket sig...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

Dog någon som stod dig nära? njaaee

Vilka länder besökte du? AUSTRALIEN

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? JAAAA!


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? många

Vad var din största framgång 2011? att jag kommit längre i ridningen + vågar mycket mer.

Största misstaget? Idioterna i mitt liv 

Har du varit sjuk eller skadat dig?trillat och skrapat upp knät, ramlat av häst, feber och förkylning


Bästa köpet? mycket 

Vad spenderade du mest pengar på? kläder och hästarna.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaaaaaa!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
david guetta-titanium
Veronica Maggio - Jag kommer
one direction-beautiful
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare skulle jag tro (iallafall när det gick som bäst)

Vad önskar du att du gjort mer? lyssnat mer på mig själv, och tillbringar mer tid åt världens bästa häst !

Vad önskar du att du gjort mindre? lagt ner så mycket tid på så mycket skit.

Hur tillbringade du julen? HEMMA

Läste du någon bra bok under 2011?
njaa skapligt bra

Favoritprogram på TV? scrubs,2andAhalfMen,BECK

Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell artist, men massa bra låtar!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar..

Något du önskade dig men inte fick? mjooo

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? var hemma och sen fira på kvällen

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? -min egen

Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, och hästen

Vilken kändis var du mest sugen på? alex pettyfer :D

Vem saknade du? kommer inte ihåg

De bästa nya människorna du träffade? många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0