Pigg och Glad ponny

Förlåt för att jag inte har uppdeterat så mycket som jag ville idag. Men jag lyckades övertala mamma att åka till stallet och sen har jag läst på prov och så. Jag ska försöka gå till skolan imorgon, iallafall till andra lektionen då vi har kemiprov. Sen får vi se hur jag mår, stannar kanske kvar till tredje lektionen. Vi får se helt enkelt vad jag orkar.

Iallafall så fixade jag allt i stallet, sen gick jag ut och gick med ponnyn så att han fick röra lite på sig iallafall. Han var allmänt glad och riktigt pigg. Hoppade iväg någon gång och blev "tittig" men inte mycket. Försökte även ta lite bilder men det är svårt när hästen inte vill stå still och när det finns gräs på bägge sidor. men jag lyckades få några iallafall. men dom kommer upp imorgon :)

Nu ska jag faktiskt kolla igenom kemin lite och sen sätta mig framför tvn.

Vill ni ha film när jag rider imorgon? om jag orkar rida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0