svar på läsarfråga 2

jag rider henne inte privat så utan dom gångerna jag rider henne är när det är lektion så och det är ungefär 3 gånger i veckan, och sen innan tävling så brukar jag rida henne lite andra dagar innan för att checka av så ;) sen har jag fått låna henne några gånger att rida helt själv och det är kul att dom litar på mejj på det sättet ;) och varför dom låtit mejj rida henne så mycket (eftersom på ridskola byter man ganska ofta) som jag gjort tror inte jag ridit ngn annan på ett helt år där , skulle jag tro att det är för att dom ser att vi har utvecklats så mycket och att vi kan göra det ännu mer och självklart att dom har märkt hur mycket jag gillar hästen ! och seni somras var jag med och satte igång hästarna och då fick jag i princip ha henne som min egen i en vecka ;)
hoppas du blev nöjd med det svaret och är det något du inte förstod så är det bara att fråga igen !
och tack så jättemycket jättekul att få läsa sådana fina kommentarer ! :D kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag trodde också att det var din egna häst.. Haha såg henne inte när jag var där och provred Brownie, men ah jag kan ju vara ganska så blind ibland :D

2011-12-25 @ 22:42:14
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0