svar på läsarfråga

SVAR TILL LÄSARE :

jag tänkte att jag skriver en kort presentation om oss Linnéa ska också göra en sen. Men iaf så nej tyvärr är den vita hästen inte min om jag så önskar att den vore det, men hon tillhör Mariestads Ridklubb och har stått där i ett år nu, och under den tiden så är det jag som har ridit henne iaf när jag har haft lektion (tisdagar&fredagar och nu onsdagar) vi har gjort massa tillsammans under så kort tid och utvecklats otroligt mycket, vi har deltagit i olika lokala dressyr tävlingar både på bortaplan och hemmaplan med vinster och förluster men aldrig tappat glöden både älskar att visa upp sig och göra sitt bästa ! i hoppningen har vi bara startat klubbnivå då hon inte haft musklerna eller galoppen som krävts men den har blivit betydligt bättre och orkar nu 2 90 rundor samtidigt och mycket mer däritll. som högst har vi hoppat 1,20 och i dressyren har vi startat LB:2 som högst. detta inlägg skulle bli hur långt som helst om jag ska berätta vad vi har gjort och vad vi lärt oss på vägen, men en sak som byggts upp under denna tiden är tillit och båda 2 litar oerhört mycket på varandra och jag har gjort massa saker som jag aldrig skulle våga på ngn annan, så för mig finns det bara 1 häst !

och det är riktigt roligt att höra att du tyckte om både hästarna och bloggen och undrar du ngt mer som inte stod i texten så är det bara att fråga ! vi svarar gärna på era frågor !



Kommentarer
Postat av: anna

jättetack för svaret.

jag har faktiskt en till fråga till dig elin: hur kom det sig att du fick börja rida en ridskolehäst privat? tyckte personalen att du var så pass duktig eller vilket själ är det?



det roliga är iaf att ni verkar trivas tillsammans och hästen har en fin form.



ha det bra, kram! :)

2011-12-24 @ 22:15:20
Postat av: Olivia

Kolla , snälla !

Kolla och önska :D

http://ponnyteam.webblogg.se/2011/december/onske-inlagg.html

2011-12-25 @ 22:46:00
URL: http://ponnyteam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0