15:48

Nu blir de nog antagligen sista inlägget innan jag åker ut till hästen :D skulle egentligen åkt så jag var där vid 3 men mamma kom hem lite senare än vad de va tänkt . och nu måste jag vänta till efter 4a eftersom jag ska ringa ett samtal angående sommarjobb ! hon satt i möte för tillfället ;) .
men som sagt jag ska rida dressyr idag känns som en bra idé eftersom vi ska ha dressyr på lektionen imorgon. men typ lite sidföringar och mycket ställa åt olika håll ska även försöka mejj på galoppombyten samtidigt hon är på tygeln , sist så tyckte hon de va lite jobbigt att jag krävde så mycket utav henne så ska göra ett nytt försök idag , och finns de inget ridhus blir de att rida i paddocken och kanske att jag rider på gräsplanen där borta :) ska frösöka ta lite bilder oxå när jag rider , men ni får ha de så bra så länge så bloggar jag mer när jag kommer hem :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0