Azzi 25 Februari

Testade benlidorna och schabraket på Azzi idag. Det passade perfekt och red även i mina nya stövlar. Gud vad sköna dom var, men måste rida/gå in dom lite också. Dom är lite stela ännu.
Red iallafall ute på slingan idag. Skrittade typ halva och trava halva. Var också nära på att ramla av, då Azzi hann se två rådjur innan mig. Så hon kastade sig åt sidan och började springa iväg. Tappade båda stigbyglarna och vi verkligen dra i henne, för att vi stopp på henne. Jag undrade självklart varför hon gjorde så, sen såg jag att det står två rådjur mitt framför näsan på mig! Gud vad läskigt det var. Sen sprang dom iväg och vi kunde forsätta.
Ska även försöka få med mig mamma ut imorgon så kanske hon kan fota lite när jag rider, så blire lite nya bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0