Diss till......??

                                                               

De som gör mejj så upprörd är fartdårar eller bilförare överhuvudtaget !! eftersom jag måste rida på vägen ganska mycket , så möter jag oxå ganska mycket bilar och då finns de dom snälla som kör sakta och långt ifrån mejj sen så kommer dessa idioter som kör som galningar förbi och dom kör hur nära somhelst ! visst även om hästen är trafiksäker så kan den bli rädd för så mycket annat runt omkring ! och lite rädd är man om hästen får syn på en tex en fågel och hoppar rakt ut mitt framför bilen , så dissar bilförare som inte tar hänsyn att hästen är en levande varelse och har sina egna instinkter . detta har även hänt mejj att dom kör så nära att min fot nästan nuddar bilen och sedan kör hur fort som helst ! så bilförare tänk på detta innan de händer något allvarligt man kan inte veta när hästen ska slänga sig ut mitt framför bilen förrens de redan har hänt !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0