Feber+Ridning

så nu har jag kommit hem igen ! skööönt är de och as trött är man (hihihi) . känner att de va så idiotiskt att rida idag även fast de gick hyfsat bra , men kände av febern och halsontet så fort man började trava de va precis ja kunde hålla mejj kvar . aja man lär sig av sina misstag så om febern inte släppt tills måndag då jag egentligen ska ut till stallet så blir de att stanna hemma !
men iallafall red Alahambra (Ambra) och de gick bra hon är som LM fast större och brun , men storleken på gångarterna är typ samma förutom skritten då ambra är lite segare . Men dom är lika mjuka i munnen och aahh typ samma form oxå (nästan iaf)  så jag är ganska nöjd över idag tanke på allt annat och att de var första gången jag red henne .
men nu får ni ha de såbra ska försöka lägga fram allt jag ska ha med imorgon då ja åker till Vara för ULK-kursen , men vi hörs så fort ja kommer hem igen , ska försöka lägga upp min och hästens utrustning då och ngn hiss eller diss :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0