Gårdagens Pass

Godmorgon , tyvärr så kom jag hem från stallet ganska så sent så somna när ja kom hem ganska direkt men bloggar nu istället.
var som sagt ute och red candela igår kom dit ganska sent typ vid halv 6 ungefär . ja red ner till ridhuset kvart över så tog gärdesvägen till ridhuset den går mycket fortare ! hon var helt underbar på ditvägen gick jättefint och var hur mjuk somhelst :D!! sen blev hon rädd för en cykel så söt är hon (: väl nere vid ridhuset så var de någon dressyrträning så red en stund i paddocken och även där var hon helt underbar att rida hon gick jättebra i höger och stadigt på tygeln , annars är de höger varvet hon hatar ! men de märktes inte (; sen mötte jag matilda hon skulle rida Rania så väntade på henne så red vi tillsammans i ridhuset sen och där gjorde jag lite skänkelvikningar och mycket sidföring och de där härliga underbara känslan hängde kvar hon var riktigt mjuk och lugn hennes steg var inte dessa stressiga hon kan ha ibland , ville inte sluta rida så härligt var de ! så nu hoppas jag att de håller i sig tills ikväll :) !
jag tror vi har markarbete men jag vill hellre rida dressyr troja ;o haha men nu ska jag äta frukost bloggar mer snart pusshejj så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0