Göteborg

Hade tänkt hålla det hemligt att Elin skulle med till Göteborg. Men lilla Elin avslöjade allt!
Men det vi väntar på är att hon ska få ta ledigt från skolan och om "den snälla privatryttaren" kan fixa biljetter till heladagen :). Men det ska nog gå bra!
Även Matilda och Karro ska dit eftersom dom också fick fribiljetter. Dom ska åka tåg dit, och sen gå till skandi. Haha dom i stora Göteborg, det känns inte så bra. Men jag fick iallafall uppdraget att skriva ut en karta hur man kommer till skandi.

Idag red jag ute igen. Azzi var jävligt pigg och vi galopperade även lite på ett ställe inne i skogen. Sen forsatte vi trava till backen och jag tänkte att vi skulle trava uppför, men det tyckte inte Azzi. Hon satte av i skenade galopp uppför och hade inga tankar på att stanna. Men sen lungnade jag ner henne och så travade vi resten. Är ändå nöjd med passet.




Kommentarer
Postat av: Berta

Köp gärna biljetter till mig med!;)

Min klubb ställde in sin resaa;(

2011-02-23 @ 08:23:34
URL: http://meandmypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0