Gott&Blandat

som lite omväxling tänkte jag berätta lite om vem jag är och lite intressen och så .

Som alla kanske vet så heter jag Elin och bor i den lilla staden Mariestad. men jag har inte alltid bott här, Jag har även bott i Lidköping en tid , och de var även där ja red första gången på en en knatteridning med bara små shettisar , de va jättekul så jag återkom dit varje vecka och jag kommer även ihåg  vad min favorithäst hette : Lina , hon var den piggaste och gladaste så de va alltid roligt att rida henne . Men efter något år så flytta vi tillbaka hit eftersom all släkt bor här . Och redan här ringde mamma och anmälde mejj till Mariestads-RK där jag har ridit i 8 år nu (2år i lidköping). men jag har även en syster som oxå rider sen har jag 4a syskon till så vi är en ganska stor familj kan vara positivt ibland.
mina andra intressen är nog att va med alla härliga kompisar och shopping ja lite sådant .
Mina mål med ridningen är att iår starta en lokal och långsiktigt att även kunna debutera i terrängen, de skulle vara roligt .
när jag blir äldre vill jag bli ridande polis för att de händer alltid något i de yrket sen så slipper man sitta stil så mycket vilket inte är min grej riktigt . Sen så ska jag ha 2 hästar en skimmel och en kolsvart  stoet ska heta Vera och hingsten ska heta Las-Vegas :) ska även flytta till Australien efter ett tag där jag ska fortsätta polis/tävlinskarriären .
Men Just nu satsar jag på att komma in på ett bra gymnasium och även gå ut den oxå.
så nu har ni nog fått en liten inblick vem jag är och vad jag vill , men ni får gärna fråga om de är något ni undrar som jag inte tog med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0