Heldag

Som Elin skrev förrut, så hade vi stallet tillsammans idag. Och vi blev klara väldigt tidigt. Så vi passa på att ta lite kort och filma. Filmerna kommer vi självklart lägga ut här. Ska även forsätta filma lite på onsdag om vi hinner. Red ju även, hade tänkt att jag skulle rida väldigt seriöst dressyrpass men Azzi var på tårna så jag galopperade av henne lite. Kanske även kommer en film på det. Elin red ju LM och jag var bara tvungen att testa rida den. Asså gud vad underbar den var att rida, så otroligt mjuk och lyssnad på alla hjälperna perfekt. Vet inte om jag red henne så bra men Elin har iallafall hittat en sagohäst. Skrittade även ut lite på slingan och båda två var lite tittiga men dom skötte sig ändå väldigt bra.
På onsdag blire iallafall en heldag i stallet. Ska dit på morognen och fixa alla hästar samt ta kort på alla, kanske rida ridskolehäst(?). Sen åker jag hem och soover. Sen vid typ 7 drar jag ut igen och mötter Elin där med sin full laddade kamera. För jag ska hoppträna för Linda-Marie och Elin ska filma. Så då blire film. Sen slagar Elin oss mig.
Näh, nu ska jag göra en outfit och hissa en sak. Ska även redigera en film :D
Ambra får stå för Bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0