Helt ändrade planer !

Kunde egentligen inte vara med på träningen idag för Linda-Marie men nu helt plötsligt så kan jag. Ringde igår till henne och sa att jag ville vara med och hon tyckte det var kul. Så det blir träning för linda-Marie istället för imorgon för Linda A. Ska bli jätte roligt.
Skriver mer om passet när jag kommer hem.

Jag och Elin hann aldrig prata igår så vi ska snacka lite om nya saker om bloggen. När ni får veta, vet jag inte än!
Men vänta ni, det kommer bli en stor förändring eller ?

Gårdagens pass, gick inte dirket bra kan jag ju inte säga. Det mesta hängde ju på mig och Azzi gör ju bara som hon blir tillsägd att göra så ingen idé att bli sur på henne, hon gjorde sitt bästa. Jag försökte iallafall göra mitt bästa och jag har jätte ont i halsen och kan knappt prata så det kanske berrode lite på det också. Men är nöjd över Azzi iallafall men inte över mig !

 Arg ponny eller inte ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0