Hemma !

sådär är äntligen hemma igen efter en lång helg. på kursen blev de mest massa prat om att vara en ledare eftersom de är de vi utbildar oss till . men de va ganska intensivt att sitta och lyssna typ 2 timmar på en som inte va så rolig att lyssna på menmen bara att stå ut hehe. I söndas blev även halsen och febern kom tillbaka lite så kunde inte prata så mycket och jag satt mest och sov , så idag blev de att vara hemma från skolan och plugga till nationella , ska senare idag åka in till sjukhuset för att kolla så de inte är halsfluss jag har vore inte så kul då :/.

får även inte rida på hela veckan vilket är riktigt sugigt -.- fast å andra sidan vill jag bli helt frisk innan så ja kan göra bättre ifrån mejj när ja väl sitterpå hästen . Så istället har jag ''anlitat'' Matilda att rida Candela i veckan när jag inte är där .
ska fräscha till mejj lite så kommer jag med lite hiss och diss sen har laddat upp med lite under helgen nu :D

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0