Hopp-pass

hejjsan , är nu hemma från stallet blev senare än vad ja hade trott men sånt är livet .
hoppade lite idag va typ 2 veckor sen nu vi gjorde de så tänkte de kunde vara roligt som omväxling . Vi hoppade serie med 3 hinder dom 2 första var de studs sen ett galoppsprång och en oxer ut ur serien , De gick riktigt bra faktiskt känns faktiskt mycket bättre nu jag vågar lita på henne mer så dressyren har faktiskt varit till stor hjälp den har även lärt mejj att vara mjuk och slappna av mer och låta hästen sköta sitt :) förrut har jag alltid velat lägga mejj i för mycket , men nu låter jag henne sköta hoppat och så och de blir ju nästan alltid perfekt !
vi hoppade inte så högt idag då syftet var att tilliten skulle komma tillbaka och att hon mer skulle lyssna på mejj , och att allt annat som man behöver träna på :) men vi hoppa 60,70 iaf (: Amanda filmade även när ja hoppa ska se om filmen blev bra så kan jag lägga upp de här !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0