Mina utländskaIdoler

Nu tänkte jag skriva lite om mina idoler inom hästsporten, eftersom jag ändå inte har något annat för mig.

Stefan Eder.
En hoppryttare som har sin egna speciella stil. Han rätar upp sig nästan över hindrerna men är ändå följsamm. Jag ser upp till honom för han kör sitt rejs och är duktig på hoppning och han har kommit långt på det. Han är ju även lite söt också ! :)



Sergio Alvarez Moya.
7 Januari 1985 föddes denna underbara hoppryttare. År 2006 avgick han sitt sista år som ung ryttare och tävlade i VM samma år World Equestrian Games 2006 I juli 2010 lyckades med sin häst "Action Breaker," den tredje plats i Aachen Grand Prix (Grand Prix Rolex sponsring skäl), den viktigaste test av CHIO i Aachen .
Sedan 2005 är han medlem i det spanska laget Nations Cup. Han är min största idol som kommer utifrån. Han är också lite söt :)



Kevin Staut.
Kevin Staut var född 15 november 1980 i Le Chesnay (Yvelines), inte långt från Versailles. Contrairement à la plupart des cavaliers de haut niveau, Kevin n'est pas issu du monde du cheval. Till skillnad från de flesta bästa åkare, Kevin kommer inte från hästvärlden. Är även en stor idol!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0