Ja ni.

När vi kom fram till stallet nöter vi självklart Matilda mockade i en box. Vi började med att färga henne skor i guld och rosa! Blev faktiskt riktigt snyggt.
Sen så började vi göra iordning pollarna. Min outfits fick bli grön idag och Matildas blev rosa. "ridläraren" var sjukt så vi hade Erika istället. Azzi var väldigt pigg men lyssnade väldigt bra ändå. Vi tränade skänklevikningar som vanligt, och Azzi gick faktiskt riktigt bra vissa gånger. Azzi brukar tycka att det är väldigt jobbig så hon brukar stanna eller springa eller så bockar/stegrar hon. Söta ponnyn♥.
Imorgon händer inte jätte mycket dirket ska till stallet och rida lite och greja och fixa inför torsdagen för jag är ju inte hemma så Malin tar henne. Så ska skriva en lapp vad hon ska ha för mat. Ridningen fixar hon bättre själv.

Och jag är väldigt bra på att komma på smeknamn:
Malin H = Hamlet
Carro B = Blåbär
Karro L = Lingon
Matilida A = Apelsin
Sen kom karro på att jag ska kallas Advokado. Visste inte äns att det fanns något som hette så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0