Knoppa

Kom hem för en stund sen. Min dag har sett ut typ så här
-Knoppa
-knoppa
-knoppa
-knoppa
-knoppa
-fota hästar
-fota hästar
-fota hästar
-Sitta på Prince
-Käka mat
-Rida E-xtra
-Prata med Linda
-Käka kladdkaka.
-Åka hem

Ungefär så. Har knoppat 6st(?) hästar sen tagit bilder på alla ridsolehästarna. Har även suttit på prince och blivit fotat. Vi passade även på att ta en gruppbild på alla årselever.

För en stund sen ringde L-M och sa att jag skulle rida 7-8 istället. Haha lite tur har man iallafall. elin följer med ändå och filmar. Förberedd er på massa bilder och videos sen. Elin ska ju sova hos mig och jag sak hjälpa henne att lära sig dressyrpogramet LC. Får se hur det går. Men näh nu ska jag kika runt på massa bloggar och sen käka något sen åker jag ut till stallet igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0