markarbete/hoppning

mamma följde som sagt med ut till stallet idag.
Tog fram 3st kavalletibommar som låg på en volt, sen två hinder med ett galoppsprång i mellan.
Red fram på bommar i alla gångarter. Sen la jag upp ett hinder på 40/50 cm. Hoppade det några gånger, trav hoppade mest över det då jag ville att hon skulle lyssna. Sen  höjde jag upp båda hindrerna till kanske 60cm och hoppade i galopp. Azzi var väldigt pigg men lyssnade väldigt bra tycker jag. Sen skrittade vi ut lite och mamma tog några kort. I morgon tar Malin hand om Azzi och hon får vila då. På tisdag blire dressyr, onsdag ute/dressyr, torsdag ute, fredag dressyr, lördag dressyr eller ute, söndag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0