markarbete/hoppning

Började titta på melodifestivalen, men ångrade mig snabbt och drog mig bort till mitt rum och min kära dator.
Tycker faktiskt inte att det är så himla kul med melodifestivalen.
Men iallafall red jag ut med Elin i dag. Red först i en sommarhage som var full av snö men det var väldigt bra underlag. Azzi har haft träningsverk nu ett tag, men det håller på att försvinna. Det kanske inte snys längre men det märker man när man rider, tycker jag. Hon är liksom inte sitt vanliga ja. Men är faktiskt väldigt nöjd över henne, hon börjar bli så himla fin i alla gångarter nu. Sen väl tillbaka i stallet fick jag skynda mig med att gör iordning Azzi eftersom alla andra 7hästar ville in. Hästarna skötte sig faktiskt väldigt bra, ingen som försökte "springa" iväg som dom flesta brukar. Mockade och gjorde foder det sista.
Imorgon ska jag rida markarbete och lite hoppning på låga hinder. Om det förstås finns ett ledig ridhus, sen är mamma också med. Så när jag har ridit klart drar vi ut i det fina vädret och mamma tar kort :)

Om ni undrar vart Elin tagit vägen, hon har ju inte bloggat så mycket nu ett tag. Jag vet faktiskt inte vart hon är. Ni får fråga henne själva.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0