Mina ridstövlar


(Jag vet att stövlarna inte är helt rena men det var innan jag putsade dom då.)
På första bilden ser ni båda stövlarna och den ena med silvertejp, då den stövel är sönder och om jag inte har silvertejp går den upp.
Andra bilden är knappen sönder.
Tredje bilden ser man att sömen är trasig, inget jag stör mig på men den är sönder.

Enligt mig var det dom bästa stövlarna innan dom gick sönder. Men nu är dom de sämsta!
Börjes skit säger jag bara. Rekomenderar dom inte eftersom dom går sönder efter ett tag, men om man bara vill ha ett par slit och släng stövlar så kan man köpa dom efter dom kostar typ 1500kr ungefär. Priset är ju bra, men jag rekomenderar dom ändå inte.
DAGEN DISS får den av mig.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tretorn ska det vara =D <3

2011-02-17 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0