Morgontrött

Har gått upp ovanligt tidigt för att vara en lördag tycker jag , klockan ringde halv 7 men låg kvar en stund till. sen började ja packa iordning alla grejjer eftersom ja inte orka de igår (hehe) men de är inte så  mycket som ska med . sen så har nog febern avtagit lite känner mejj inte så varm och jag sitter inte och fryser hela tiden , så de hjälpte nog mycket att man fick sova . La mejj ganska tidigt typ halv 10 ,10 troja fast sen va de nån som ringde hela tiden men aaahh ja somna innan som tur var !
annars så sitter jag här med en ordentlig frukost :
THE och ett glas juice och en tallrik med START  youghurt och bananer :D
men nu måste jag äta innan min skjuts kommer , men bloggar så fort jag är hemma igen ! hare så bra !

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0