Prince, Azzi <3

Elin sov hos mig inatt. Kan ju säga att både jag och elin var sjukt trötta så vi käkade lite, åt popcorn och såg på film sen somnade vi. Vaknade vid 12, och käkade frukost sen kollade vi runt lite på olika bloggar och kollade även ridhus schemat.
När Elin hade åkt hem, åkte jag ut till stallet. Red ute idag eftersom det var hoppträning (rätt jobbigt) och sen så har det blivit så seriöst nu ett tag så jag tänkte att det skulle vara roligare att rida i snön. Red hela slingan mest skritt och lite trav. Azzi var jätte fin i både skritt och trav, men jag red ju som en kratta jag var så trött. Men Azzi var duktig !
Gick även in på kontoret och hämtde lite bilder från igår. Lägger ut dom här, men ni får inte mobba mig och Prince. Vi ser ut som vi gör och så trivs vi bäst också :D
(weebbilder så inte så bra kvalité)


ELIN, MATILDA, KARRO, ALICE, JAG, JOHANNA, EMMA  gruppbild



JAG OCH PRINCE, KARRO OCH CORINT, MATILDA OCH NOBLESSE, ELIN OCH LADY-MARY. hästbild¨



JAG OCH PRINCE,  häst/ryttare foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0