Schema

Jag är sjukt sugen på att baka något, men inte idag blire inget. Kanske hinner imorgon och tar med ut till stallet?
Vi får se.
Idag har jag iallafall varit hemma, för jag jätte ont i halsen och knarkar halstableter. INTE BRA LINNÈA !
Malin skulle ju iallafall ta Azzi ändå.
Idag har jag pluggat glosor och övningar till engelska provet som vi har på onsdag. Och hoppas verkligen att det kommer gå bra. Tror även att vi får tillbaka HK provet imorgon. Ska iallafall gå imorgon till skolan annars får man ju inte åka till stallet, så hur jag än mår imorgon så åker jag till skolan och stallet.

Ska även lägga upp min planering för veckan (för Azzi och Mig)  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0