Stallet, mitt andra hem <3

Stallet gick helt okej idag. Red två på Azzi idag igen men red bara rund halva ridhuset och tillbaka eftersom det blåste jätte mycket, men gick sedan 2 varv runt ridhusen så hon fick röra lite på sig iallafall. Mockade och Karro gjorde maten, sen när vi var klara gick vi och kollade på hoppträningen för Linda (ridskolechefen). Malin var med! Sjukt duktig, som är rädd för att hoppa men hoppar jätte bra och hon har bra hoppsits tycker jag. hoppas hon kommer över rädslan och börjar hoppa mer !
Slutade egentligen skolan tjugo över 3 men eftersom vi käkade pizza med klassen under lunchen och so-lektionen och hade ingen bild(elevens val) så slutade jag direkt efter pizzan, riktigt skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Imorogn är det äntligen fredag, och det betyder en lång men chill skoldag. Sen hem och byta om till stalletkläder och sen åka ut med Karro och då blire Årselevsridning/möte. Azzi ska vila både imorgon och på lördag, eftersom jag tror att hon lite träningsverk efter igår och det kändes lite idag när vi red så hon får stå och lördagen skulle hon ändå stå så du hinner jag ta kort på min utrustning och sen putsa eftersom det är tävling på söndag. Bara en enkel clear round. Hoppar bara på Azzi, Prince ska få vila lite nu inför nästa tävling så han blir helt frisk. Lägger även upp dagens outfits imorgon. Kommer nog inte blogga i helgen men kan göra något tidinställt inlägg så blire lite upptadering från min sida. Det är lite svårt att blogga när jag är hos pappa så, ni vet varför jag inte bloggar.
Pappa brukar ha data och om han frågar ifall jag vill ha den så tackar jag faktiskt nej, helt otroligt eller hur? Men jag vill faktiskt ta det lungt och vila ut mig när jag är hos pappa, inte tänka på bloggen eller läxor eller något, bara va liksom. Om ni fattar?
Nej det blev ett väldigt lång inlägg och väldigt ointressanta saker så, haha uppdaterar lite imorgon efter skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0