stalljour+ridning

Så nu har man kommit hem från de kyliga stallet :)
vi blev klara med stallet ovanligt tidigt idag redan vid 10 om man ska vara exakt faktiskt , riktigt skönt faktiskt :). eftersom vi blev klara i god tid hann vi även kolla på gunilla forsbergs träning och att filma stallet så ska bara lägga in dom filmerna så kommer ni även få se hur de ser ut där vi håller hus !
och kan även passa på att säga hur mycket jag älskar detta väder ! as gött äre synd bara att de är så kallt .
vi red oxå lite filmade även där , red LM och linnéa azzi de gick bra för oss båda jag red mes skänkelvikningar och massa böjd och ställa + sidföringare, hon var helt underbar idag fast väldigt pigg men de är bara bra ! Linnéa och jag bytte hästar innan vi red ut och de såg riktigt bra ut för dom oxå och jag , ja de gick hyfsat för mejj och azzi oxå ;) har lite bilder från dagen som kommer upp här snart och även alla filmer vi gjorde idag oxå ! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0