Svar på Tal !

Har fått frågor mycket angående candela här på bloggen , om att ja inte rider henne och om jag slutat med hästar kan ju berätta lite kort hur de ligger till :

för de första så har ja inte varit i stallet sen i torsdags så har inte varit hos candela heller eftersom ja varit sjuk så de är därför ja inte skrivit om henne här . och kan ju meddela att ja inte slutat rida men tanken har slagit mejj många gånger sen dom avliva Lucas fast än har jag inte gjort de .
sen så för de andra (tillbaka till candela ) så har hon som har henne nu betett sig illa om hur man behandlar folk och så , hon är ju 2 år yngre än mejj så tror inte hon förstår varför med vissa saker , så nu får vi se vad som händer om hon hör av sig och ber om ursäkt , annars så kommer jag försöka hitta en annan jag kan rida och sen så ska jag satsta mer på LM :)
hoppas de var svar till några av era frågor ni får gärna ställa fler om något var oklart :)

  


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är candela såld eller äger Sabina henne fortfarande?

2011-02-10 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0