Svenska sjukhus

Så nu har ja vaknat igen , somnade när ja kom hem från sjukhuset förrut så har inte varit så aktiv idagmen ska försöka bättra mejj .
Kom hem från sjukhuset typ 1,halv 2 och vi var där halv 10 typ . så först när vi kom fick vi sitta och vänta i 2 timmar på att de skulle bli våran tur som de blev efter ett tag. När vi kom in i deras lilla rum så kolla dom febern och jag hade 38,6 som dom beskrev som väldigt hög , min lillebror hade likadant , sen kolla dom halsen dom trodde de va halsfluss först men dom skicka in ngt på analys llr va de nu heter så vi fick vänta ytterligare 1 timma ! och de visade sig att de inte va de utan ja hade bara feber och en vanlig ont i halsen ;) bra de men ändå efter all väntan tycker man att de borde vara ngt större fel på mejj (hehe) .
aja sen så åkte vi hem å käka sen somna jag och nu sitter jag här. ska slänge upp en hiss&diss snart (:


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0