Tidigt !

känner mejj ganska nöjd klockan är inte ens 10 och jag sitter redan ombytt med ridkläder på :o Blir en riktig morgontur med en mysig häst ute i skogen mina föräldrar ska till stockholm över helgen så är själv hemma så hade ingen skjuts senare men nej säger man inte över att få komma ut tidigt :) !
sen vid 2 ungefär ska jag försöka bege mejj till ridskolan för att rida dubbelpass (inte med candela) vid 3 ska vi vara klara med hästarna och rida till 4 ungefär om de är hoppning eller dressyr först vet jag inte än men skulle gissa på att vi hoppar först , de andra passet ska vi rida 18,00-19,00 ungefär och då är de dressyr jag ska ha LM nån gång utav passen men vilket vet jag inte hoppas nästan på dressyr passet eftersom de skulle hjälpa mycket till söndagen ;) men de får ni veta när jag kommer hem, sen ikväll får ni en sen update eftersom jag ska till farmor och äta efter stallet :) men de får ni stå ut med !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0