Tillbaka i Sadeln :)

så nu har jag kommit hem och fått i mejj en macka ;) jag cyklade hem oxå de va lika bra man ska passa på nu när de är fint väder ! nackdelen var att de va så mycket kallare nu än förrut .
men guuuud va skönt de var att få komma upp på hästryggen igen ! har inte suttit på en häst sen förra fredagen så känslan var helt obeskrivlig . tror faktiskt jag aldrig skulle klara av att aldrig mer få rida om man skulle skada sig hårt i en olycka ja hade nog fått smått panik .
men iaf idag då så red vi ut de hade ja inte gjort på länge insåg jag , men i tog vägen vid ridskolan eftersom den är lite roligare än dom andra och hästarna var riktigt pigga ! de blev mycket tra och lite galopp på dom ånga sträckorna åsen blev de lite hopp över små diken som kom lite här och där ! Detta ar efterlängtat , men nu ska jag lägga upp min ridoutfit och en annan som jag gjorde innan ja åkte :D

 en fail-bild men ja gillar den :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad rolig, har också känt den känslan :)

2011-02-12 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0