Trevligt

Ja, nu har jag kollat massa klipp på youtube och fått mig några skratt. Nu vill jag verkliggen komma ut till stallet, men får vänta ett tag till då karro kommer halv6 och hämtar mig.
Hoppas faktiskt att det inte blir dressyr idag, vill ha markarbete som grunden inför imorogn. Men aja det blir la dressyr ändå. Slänger upp dagen outfit sen när jag kommer hem.
Är det något ni vill att vi ska blogga om eller kanske rent ut av sagt förbättre något eller ta bort något?
Säg till i så fall, vi bits inte :)

Ni får ha en forsatt trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Evelina

gud vad somrigt underbar din blogg är :D Älskar det gröna!

2011-02-15 @ 15:19:54
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0