Livet Är Skönt !

Kall cola , choklad , bra tv program och hela huset för sig själv kan de bli så mycket bättre ? nee faktiskt inte :D !
har förövrigt precis kommit hem från farmor där vi kolla på let's dance och åt varma mackor och drack te måste säga att de var en rolig kväll :)

ridningen gick rätt bra faktiskt vi red dressyr först och då hade jag LM , vi tränade mycket på volt och ''tagen bakdel'' och hon skötte sig riktigt bra hade även en dressyrsadel för att se om den funka så jag kan ha den på söndag och den var riktigt skön att sitta i så nu behöver den bara putsas lite ! och dressyrprogrammet sitter as bra så imorgon blir de att åka ner och rida igenom de med henne !

På hoppningen sen var de tänkt att jag skulle ha LM då oxå men eftersom alla skulle bli ridna så fick jag ha Flora istället men de gjorde inget , de va hur längesen som helst man red den ponnyn så de va riktigt roligt att rida den igen. vi hoppade lite oxrar och vattenmatta och en ''S'' serie de gick jättebra men hon ville inte riktigt lyssna och tog bettet ifrån mejj men sen så funkade de när ja visste va ja skulle göra när hon gjorde så, hon tyckte säkert de va as kul för hon la till några bocksprång både efter och före hindrena ! (haha) söt ponny är vad hon är.
men nu ska ja fortsätta kolla på programmet kanske bloggar lite innan jag somnar :) men så länge säger jag godnatt !

 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

choklad är riktigt gött (Y)

2011-02-19 @ 19:25:02
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0