Allmänt

Pallade verkligen inte skriva något igår, eftersom jag var allmänt sur och då skulle mitt inlägg bara blivit ett klagomål brev. Ah, men tänkte blogga lite nu istället.

Skolan har ju börjat och har faktiskt vårat första prov detta året om 2 veckor. Liksom redan, kan inte alla lärare fatta att vi inte vill ha prov så här tidigt. Bloggen kommer inte uppdateras så mycket nu under skoldagarna.
Ska faktiskt bli bättre på att göra outfits också, har jag bestämt.

Men iallafall ska till stallet typ vid halv7 och så kommer pappa och hämtar mig lite efter 7. Orkar inte vara där så länge när Azzi ändå ska stå idag. Men Malin kunde inte ta henne idag så då får jag dra mig dit, hade faktiskt helst vara hemma idag, men man får stå ut när man har häst.

Asså jag kan faktiskt inte fatta att det snart är GBGHS !
Ska försöka övertala pappa att betala vissa saker :O, haha nej men jag tänker faktiskt inte betala allt själv. Men ah.

Haha, gud vilket onödigt inlägg óch oseriöst men det blir så när jag inte har så mycket att skriva om och jag är väldigt trött . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0