Azzi ♥

Ja, tänkte berätta lite om hur det gick till när Azzi kom till mig !

Det hela började med att jag hade varit på samma ridläger i flera år och haft samma häst (Azzi). Men förra sommaren (2009) så ringde jag hem till mamma en dag på ridlägret. och frågade om vi kunde ställa oss i kö på att hyra Azzi. Och självklart gick mamma med på det.
Jag åkte hem från ridlägret och gick hemma och tänkte och tänkte och självklart undrade jag om jag skulle få hyra azzi 2010. Dagarna gick och det blev maj och jag var i stallet som vanligt, och jag fick ett sms från mamma, där det stog att jag skulle få hyra azzi, eftersom dom som hyrde henne innan ville inte ha henne ett år till. Jag blev självklart jätte glad. Sen den 28 Augusti åkte vi iväg till Sjöis och hämtade hem min lilla ponny.

Det var typ så det hände och nu står hon hemme i stallet och är glad :)

 
Jag ser allmänt konstig ut på bilden men kolla på ponnyn istället.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni är så fina :D

2011-01-08 @ 17:35:32
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0