dagens ridapass

ridningen gick hyfsat bra ändå , De är nu bestämt att ja ska ha L-M varje fredag nu ! åååhh man blir så glad de är tur att den hästen finns när de kört ihop sig med lucas och allt :/ .
Vi red mest på volt och träna på att flytta med vikten och skänkeln och massa sånna grejjer & hon lyssnade riktigt bra på mejj ändå ! :D men nackdelen var ju att vi var alldeles för många i ett litet ridhus så fick knappt plats att trava eftersom hon har så stoooora steg oxå ! men men de gick tillslut ;) anledningen till att vi var så många var att dom hade ingen ridlärare till en annan grupp så då slog dom ihop den med våran fast bara för ifag hoppas jag !
men extra glad blir man när ridlärarn säger att jag och hästen är som handen i handsken ! sånt är så roligt att höra :D






Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! :) kolla gärna in min blogg som handlar om min och min häst träning och tävling i med och motgångar! fin blogg föresten!

2011-01-21 @ 22:54:44
URL: http://eemeelierd.devote.se
Postat av: Olivia Gustavsson

vilken jätte söt bild !

2011-01-22 @ 17:54:45
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0