Hej

Fin rubrik eller vad?

Åkte till stallet en snabbis och mockade samt gjorde foder, sen hem igen hade ingen som kunde köra annars.
Red lektion igår för en ny ridlärare Matilda. Asså inte direkt den bästa lektionen, mitt i allt öppnade något jävel dörren in till ridhuset och både jag och elin var precis där och vi bara "Asså!" och hon "Oj,förlåt trodde det inte det var någon här".
Asså blir jälvligt sur på sånt, hon knackade/plingade inte äns och inte kollade hon i "dörrhålet", Asså gud fan vad sur jag blev. Sen gick det typ skit, med Azzi var iallafall duktig och gjorde som jag sa.

Imorgon har vi "Vinterdag" och jag Lisa och Emma ska bowla.
Sen blire årselevridning på kvällen, sen åker jag till pappa och det blir inte så mycket uppdatering där ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0